Läsarfråga

En läsare frågade mig detta:
Kan du inte skriva lite om när du var yngre? Vad du gjorde på fritiden, var du bodde, dina gamla vänner osv? när du var kanske 14, 15 där någonstans :) / Elin

Hej Elin, roligt att du är intresserad av hur mitt liv var då, men jag är inte så intresserad av att berätta det. För de var en väldigt bökig del i mitt liv då jag sprang runt och försökte fånga min egna svans samtidigt som jag viste att den var avkapad. Men jag kan berätta att jag sysslade med boxning då och tror jag precis slutat på min jujutzy. Jag bodde i Bålsta när jag var liten skitunge och idag bor jag på Östermalm. Mina gamla vänner..hm.. ja.. jag hade en riktigt nära vän då, som var mitt allt och betydde mer än livet och hennes namn är therese, tyvärr så förstörde jag hela våran relation när min livssituation blev annorlunda. Och det ångrar jag mer än något annat. Sen hade jag massa ytliga vänner och hängde med äldre osv. Jag var väl en rätt kaxig och samtidigt söt filur när jag var i trotsålderns fjortistid! Kan återkomma om den tiden en annan gång.

Men nu, GodNatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0