Choklad brun



Jag har nu färgat tillbaka mitt hår från rött till chokladbrunt. Jag känner mig super nöjd ! :)

Jag ska jobba senare runt 16 men fram tills dess funderar jag på vad jag ska göra, nu har jag ju tvättat och storstädat det gjorde jag i sön sen körde jag även iväg ett lass till nya lägenheten. Så jag skulle kunna packa men de blir inte så skönt om hela lägenheten är i kartonger på utflyttningsfesten :p Så de får vänta till dan innan eller nått haha ;) måste ju ha glas då, if you know what i mean ;)

Jag fick lön i dag så borde hålla mig ifrån the Big City också...
men man kanske ska ut och promenera eller så, de vore skönt.. hm orkar jag det...?
oki men först smootie på soja yoghurt banan och jordgubb. Riktigt gott!

Puss och Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0