Körkort!

Nu ska jag en sista gång ge mig på de här himla körkortet har ioför sig hållt på ett tag men efter intensivkursen i sunne så har jag inte haft så mycket tålamod med plugg o körning och skit, men eftersom min uppkörning och teori är bokad så köpte jag tio nya körlektioner i går. Och eftersom uppkörningen sker i jakan så är de väl lika bra och köra där så där blir det. Körde dubbel i går så nu har ja nio lektioner kvar. Pluggar teori när jag inte kör så satte mig med en skål Hallonkesella med frusna blåbär i vid köksbordet och sitter nu och pluggar för fullt. Har dock insett att jag behöver ta pauser annars orkar jag inte koncentrera mig så nu blev det en bloggpaus ;)

Det känns bra att komma igång igen och jag hoppas att jag klarar de denna gång, annnars skiter ja it!
Ska jobba i kväll på Dramaten men de är inte försen 17 så NU åter till el pluggo!

KRaaM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0