HAHA!!

Jag har precis slutat jobba blev ett kort pass, hur som helst så gick jag in på ica och skulle köpa nått så kom jag på att 

'' F*n va gott med dom där ungsbakade chipsen, dom ska jag köpa, BRA då är jag lite nyttig också''
Sen tänkte jag HAHA!!!! inte för att dom är ett skit ''nyttiga'' men de är rätt kul att dom tankarna hoppar upp automatiskt, efter reklamen som säger att dom är ungsbakade och inte friterade eller vad dom nu säger. mongoslutsats :p


Sen en annan sak jag tänkte på är det här med andra människor, man kan vara hur blyg som helst inför en annan människa men sen på bussar eller t-bana, tåg whatever så tränger man sig in bland alla andra och nästan sätter sig i varandras knän bara man slipper stå. Hur kommer de sig, är det orden som gör en blyg eller själva tanken att de är okej att trängas med alla andra. Då kommer ju följdfrågan - vadå är de inte okej och prata med andra eller ? HAHA ! (slutsats - vi människor är mongon! ;D)






Aja trevlig kväll allihopa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0