Hårolja :)

Alla vill ha fint, glansigt, tjockt, långt, friskt hår. Men det är jättesvårt att hålla det så iallafall för mig. Det går av hela tiden. Är duktig på att fuska fram ett glansigt svall. Men tänk om jag kunde ha så naturligt. Har blivit rekommenderad dessa produkter från Kerastase, någon som testat? Ska iallafall ge dom en chans.

112  Friskt hår!

Här är mina tips som jag själv inte alltid kan hålla.

1. Använd alltid värmeskydd.

2. Tvätta håret sällan. (Detta kan inte jag göra).

3. Låt håret självtorka.

4. Smörj in håret i olja och sov med det.

5. Försök att inte färga det.

6. Köp en skonsam borste.

7. Använd inte extensions utan klipps istället om du vill ha mer hår.

8. Massera hårbotten i duschen (ökar blodcirkulationen).

9.Jjag rekommenderar Biosilk oljan den är fantastisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0