kämpeglöd

Måste bara tillägga att på premiärfesten på lördag så kommer självaste kungen vara där och säpo och hela överdrivna faderuttan haha! men de är lite coolt! jag ska sitta i champangebaren mestadels av tiden och skjuta iväg korkarna på alla som inte uppför sig ..mohaha ;)

De kommer bli awesome, den här helgen kommer bli galen men otroligt rolig hoppas jag :D

Jag har nu fått ett till kontaktpersons uppdrag vilket känns otroligt kul och ja ser fram i mot att sätta igång.


Jag tror mer och mer på att allt har en mening, de som man vill ska ske men inte sker på stört kommer så småningom när man är redo för det. och allt man vill ha kan man få så länge man kämpar för det!

Kramar från mig, nu blire glass och sen ska ja skriva på min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0