Dramaten

Tänkte ge er lite bilder på hur de ser ut på mitt jobb.


Det heter marmorfoajen, och resturang pauli ligger precis intill





Målningen i taket

 såhär va det uppdukat till premiärfesten innnan själva maten kom på plats.






Här står vi fyra stycken och säljer räksmörgåsar och vin champange med mera på två marmorbågar.




Detta var belöningen efter premiärfesten i lördags då jag va hemma 04 på morgonen. Kungen och drottningen var där pressen va där, säpo sprang runt och håll läget under kontroll och massa uppklädda damer och herrar va där. Väldigt kul, jag satt i champangebaren för de mesta.

Än så länge så har jag träffat

-morgan alling
- dottern till beck och chefen i beckfilmerna
- jonas karlsson
- torkel
- rapaport
- ingmar bergman

De är dom ja kommer i håg som ja träffat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0