model ??

jaha.. då ska man satsa på modellyrket ?
jag har blivit superkontaktad av en argentur som jag ska gå en visning för och visningen är för make up store, jag ska vara med på modeveckan på berns. samt skicka en video om mig själv som model till en argentur i australien som vill ha mig. wtf?? vad hände där lixom. ja det är super kul men de är ju ingen dröm direkt. så jag vet inte om ja ska haka på de här eller bara helt enkelt strunta i det eftersom att jag egentligen inte har tid. men eh ja tror ja kör så länge jag pallar och har råd att missa jobb. så får vi se helt enkelt. :)
 
så förutom det så jobbar jag väldigt mkt som vanligt inget konstigt. sen träffar ja ju faktiskt en riktigt mysig kille just nu.. och jag är faktiskt väldigt glad och harmonisk just nu.. typ :)
 
livet leker  :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0