..I'm on the right track baby! ;)

Idag så bokade jag intensivkursen till körkort :D mellan den 5-14 dec :D hoppas att jag kommer hem med ett körkort och inte utan ett haha:P jag ska snart åka och träna sen träffa min kontaktperson och sen ut med ronja. awesom dag/kväll/natt sjukt pepp!

Sitter nu hemma och tänker på
- Att jag måste börja packa och kötta teori som tusan ! 
- I morgon ska min fina lillebror firas och sen träffa johanna sen utgång med angelica.
- På söndag så ska jag skriva papper ang nya lägenheten och även träna.
- På mån och tis är det möten.
- Sen körlektion.

Mitt humör och mitt måeende går väldigt mkt upp och ner nu kan man säga, ena stunden är jag glad över att allt går framåt och nästa sekund får ja ångest över allt som jag inte gör.
Men de som står på listan nu lite längre fram är:

- packa
- flytta runt 25:e
- intensivkurs 5-14 dec
- jul 24:e dec
- nyår (london?) 29-31 dec
- sen jobb jobb jobb!! 1jan- forever

FUUUNNN!!!
Men skulle aldrig klara detta utan all den positiva energi jag får av min vän Hanna! du är guld värd! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0