Tjena tja

Hur fan ser man att en laxjävel är klar ???
jag behöver en hemmaman! komsi komsi !!

hur som, jag har mest jobbat sen sist färgade mitt hår också, hihi blev ingen bra bild men här iaf





eh skit samma blev typ att det skimrar i rött dåligt ljus o så på dessa.

Nu sitter jag och funderar på om min lax är ätbar eller om detta är min sista kväll innan jag åker på nån laxsjuka och spyr upp hela mig innefrån och ut,, hm smal man kommer bli då ;) grymt får hoppas på de andra då ;)


Lyssnar på snygga aguilera - fighter man blir sjukt pepp och glad så nu tror jag att det blir till att piffa till sig och gå ut, ska dock jobba dubbelpanna på Dramaten i morrn men endå, nu lever vi lite också tycker jag allt ;)

Puss och smek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0