It's my time now!

Just nu så jobbar jag på Dramaten och på en Bar i Gamla stan är inhoppare på två förskolor och kontaktperson till en person snart två.

Jag känner att om man jämför med förra månaden så har jag gjort himla stora framsteg skaffat mig två nya jobb som det går riktigt bra på, funderar på min framtid hur jag ska lägga upp nästa år samt nyårslöften ? ska snart åka på intensivkurs för körkort så himla skönt när det är klart sen, freedom!

Sen har jag en lägenhet och himla bra vänner. Är väldigt nöjd just nu med mitt liv!

Men en sak som jag inser mer eller mindre varje dag är att om man verkligen vill något så får man fixa det själv och det är något man måste tänka på hela tiden för saker sker inte med tiden och andra löser inte saker åt dig. Så det mål och drömmar ni sitter och håller på nu, gör upp en plan för dom och se till att dom sker, ni kommer bli så stolta över er själva efteråt!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0