liten sammanfattning :)

Alltså det är en snubbe på face som brukar länka sin blogg till alla det är ingen jag personligen är vän med men man ser hans blogg endå, och grejen är att på hans header på hans blogg står det - sveriges roligaste blogg
eler nå sånt och det där tyckte jag va lite sådär när ja läste de tycker inte om skryt på de sättet, men sen så har ja läst den lite grann o den e fan rolig!! alltså det är inte det att han skriver om sig själv o outfit som alla andra utan han skriver om roliga historier, och han e riktigt rolig, inte för ja tror alla historier skapas av honom men tänkte bara säga att han förtjänar fan den headern som sveriges roligaste blogg :D tänkte länka men hittar inte va själva bloggen heter haha fail :p

Hur som helst min helg har varit jätte mysig och det har varit blogg problem inte gått o blogga, as irriterande!!!!

I fredags var jag ute med älsklings familj och åt på jensen- bofhouse. Det var jätte trevligt =) firade att älsklingen fyllt år.

Va bara tvungen o ta kort på dessa glas på jensens, detta är medium och stor, ABO!

efterrätt, ta själv i glassbaren blev bara en himla smet men gott var det :)


Sen i lördags kollade vi på fast and the furious 5 , Grymmaste filmen ever!!!! :D


haha men innan blev de as stressigt för vi missa bussen i bålsta så vi fick slänga i oss mat på kungshallen på en kvart typ,
Men gott var det, som alltid :D


Sen i söndag jobbade jag 12-22.oo.
Fått dit glassbaren så den meckade vi med JÄVLIGT mycker när vi stängde haha förstår nu varför alla hatar den hakar på rätt fint att hata den jag med ! ^^

Jag har inte så jätte mycket i skolan så de är ju skönt, men vågar inte slappa för mycket för då blir man lat ist..
Men en outfit bild kan ja ju bjuda på..eller två ;)


älskar att ja tänkte på soppåsarna, städat min garderob haha Finally !



Schtekiga jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0