If love hurts... What about hate then...?

img_1360 (MMS)

If love hurts... What about hate then...? Jag äter inget socker just nu, vilket är väldigt jobbigt! Men ja tänker klara den här veckan så nu ska jag klara den, gått max två dar förut men nu ska ja klara en vecka i taget, känns som om man äter mer än vad man gör när man äter godis o sånt för man försöker ju ersätta med allt annat som inte innehåller socker så man går ju inte hungrig direkt haha :p ... Så de lever jag i just nu... Tar kontrollen över sockret... Lika kul som de låter..  De sägs ju att det nya livet börjar efter studenten, och de stämmer ju rätt bra för nu ska man släppa en vana som man gått till dagligen i tolv år och börja arbetslivet o vuxenlivet som man skämtat om o inte tagit på allvar, och de är för man inte behövt vissa mer än andra. Jag började ta ansvar väldigt tidigt för inte bara mig själv utan för min omgivning o låg gärna steget före med de mesta all the time. Och nu kan man känna att herregud vrf all denna stress man kommer framåt endå hela tiden det är faktiskt det enda du gör, så nu är de bara släppa lite av allt ansvar o all press man går runt o känner för att vara ungdom i tre veckor till för sen kan man inte va kungen på chill i skolan längre för då är de jobb som gäller.. Och de ser ja fram i mot. Känns bara jobbigt att en del saker är som dom är o de kan jag inte påverka på något sätt för man kan inte ändra de förflutna man kan bara ändra fortsättningen... Så nu står ja inför en del val som ska bli ett sätt för mig o göra allt lättare.. För ibland måste man välja o inte bara vänta på bättre tider..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0