Hejsan =)

Im back ;)
kommer med mer bilder från balen sen när jag hämtat min kamera hos H. :)

Men här är några av dom bra som hamnat på facebook :) Färgat håret med;)


Jag och älskling <3



Amanda, Camilla, jag och susannah <3


Susannah, camilla och jag



Galen lärare, camilla, jag och Galen lärare


Balen var iaf hur mysig som helst, den var helt klart över mina förväntningar! väldigt roligt! och alla var så vackra:D

Jag jobbade sedan lör och sön :)
Nu är det en vecka och en dag kvar till studenten vilket innebär att jag springer ut NÄSTA VECKA???!! :D
OMG OMG OMG!! :D

Det är inte mycket kvar i skolan och inte många lektioner man behöver gå på, och jag känner redan att jag kommer sakna skolan, äver fast det suger att man måste plugga jämt så ger skolan än mycket glädje också! Men nu har jag nått många av mina mål vilket är helt fantastiskt så jag är redo att ta på mig mössan och kuta ut därifrån :D

För övrigt så pratade jag och susannah om att åka till Paris i slutet av juni månad, är så sjukt sugen på att åka dit och kan nog hantera språket hyfsat efter allt mitt slit med franskan i skolan haha ;)
För ja vet ju att dom hatar turister och vägrar snacka engelska, så bra om man kan lite france själv :)
Men de är inget bestämt beror på hur vi jobbar och om vi hittar någon bra sista minuten, spännande spännande :)

Mina storesyskon kommer hit den 31 alltså nästa vecka och ska fira studenten med mig, wiie :D <3 <3

aja skriver när jag skriver
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0