asså gud....

...När ska han hjälpa mig :p

Min chef ringde o ja har tagit ledigt två dar efter min student och han typ hatar mig för det och sen så satte han in mig på tis & ons ist men ons tar ja ju studenten så de går ju inte och då blev han lite purk sen sa han att ok men då jobbar du tisdag på morgonen, ja typ a absolut! så sa han tid o så la vi på. Fine!

Sen 2 sek senare så glömde ja bort vilken tid han sa :O så ringer ja dom andra tjejerna på jobbet men dom vet inte så får ja ringa upp han igen o fråga vilken tid han sa, så jävla pinsamt..
han hatar ju mig sååå hårt just nu!! ...


...varför anställde ja den där veronica??!!..... suck -.-


haha sry för mitt dåliga närminne ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0