Träning och matvanor :)

Blev ingen bio i går, för vi hann inte och hade missuppfattat varann lite. Men de blev en bra kväll endå.
vi hyrde denna filmen - den va väldigt gay och inte så himla mysig o kolla på haha lite konstig stämning lixom, för killarna pussades o grejer, man ba -okeeej..!

 
också köpte vi -Cookies and caramel, den var god men väldigt väldigt söt. Svårt o äta mkt av.
ICA Selection Glass


Jag ska fortsätta m min nyttighetsperiod framöver, om vi ignorerar glassen en stund ;)
Jag köpte precis  + +
Detta ska bli mitt mellanmål innan lunch och innan
middag.

Sen äter ja detta till frukost  Fast en annan sylt men den gröten.


Och denna vecka äter jag köttfärssås o pasta till middag, för jag lagar mat varje söndag och fryser in, men middagen varierar. Men när ja steker köttfärsås så
använder jag inte smör för det behövs inte utan det går lika bra endå och köttfärsen fastnar inte.
Jag tänker mkt angåeende min mat men därimot godis...missbrukare nummer 1. MEN jag jobbar på det och de blir bättre :) Wiie :D

MEN mitt problem nu är att jag vill så sjuuukkt gärna börja träna i bålsta, MEN de kostar min 2400 för ett årskort eller 200 i månaden i ett år. Och jag vill bara köpa för ett 6månader men det går inte. SUGER!! så jag har problem med vart ja ska börja träna nu. Innan träna ja på Friskies och svettis men nu så har mitt kort gått ut och de vart välsigt jobbigt och ta sig dit på sista tiden. så inte igen.

Jaja IKVÄLL ska jag ut med Ronja vi ska först till några nya vänner i barkarby sen ska vi till MP, ser ja fram i mot :)

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0