Vakna alldeles försent..ups! ;)

Jaha då kom man upp galet sent i dag med, drygt halv två.. suck!
Och i kväll så ska jag och bej gå på bio och ska äntligen se Due date som vi skulle sett förut men de blev ju inte så. Men nu ska vi försöka oss på att se den. MEN de jobbiga är att den går inte försen 21.20 så det blir ju rätt sent lixom.. Hoppas fan filmen är bra ! haha ;)

Igår va som sagt en as nice kväll, som ni kanske förstått av mitt senaste inlägg, hmpf... :p

Jag läste att om man inte äter mat var 3-4 timma så stoppar du matsmältningen! haha så nu är de dax och äta snart igen ;)

Dagen består av att ja kanske ska orka fixa nagelförlägningen igen och att jag ska gå en promenad ( nä de kommer inte bli av) haha ! ;) 
Men ja ska väl inte göra nå speciellt bara vänta tills klockan blir bio :)

Måste ju färga mitt hår också, Gaah!! Alltså börjar känna mig som en riktig liten peteniterdam, fejk naglar, fejkhår, fejkfransar, fejktuttar haha när skoja ;) Men vadå vad gör man inte för att passa in bland alla andra bitches haha nää nu skojas ja igen :D

Jag använder det för jag tycker det är fint men långa naglar, långt hår, stora tuttar och långra fransar hahahaha :D nä men de va första gången i går ja använde fejkfransar, men tror inte de är något ja kommer fortsätta med för de va väldigt obekvämt och dom såg vääääldigt fejk ut såå not mui style ! höhö.. eller ;)

However nu tror ja de är dax o sluta skriva innan inlägget spårar..mer ;)
hihi
Vimmelbild från igår ;)




Puss&Kram :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0