Överlevde första skoldan!

..men de va inte lätt ! :(

Haft ont i huvudet i dag. Men en lektion var rolig och det var när våran lärare(en tjej) berättade att hon sett två igelkottar tuffsa(dvs dom sexa) och berättade hur de gick till osv, (harkel) aa och nu kommer de roliga hahahaha (inte de) att vi skulle sedan skriva en berättelse ni vet när en person börjar skriva sen går pappret runt hela bordet också får nästa fortsätta på historien efter en minut. jaa och det var där det spårade! ;D För då skrev jag om igelkottarna som tuffsade på hennes tomt och sedan fortsatte nästa och sen skulle man läsa upp historien och ja, hela bordet höll bokstavligen på och kissa i brallan! Så sjukt kul ! :D

Så himla gulligt ord, Tuffsa hehe (a)

Förövrigt så var den ganska vanlig.. Men tycker det är kul att det är så himla sköna människor i min klass :) Har ju varit väldigt negativ till skolan, men aa vi får väl se :) KASST SCHEMA DOCK !! :/

Nu ska ja äta strax så jävla hungrig, och fan va ja svär i min blogg hela jävla tiden, men eh min blogg läs den inte om de stör er ! .. eller jo gör de hihi <3


Kommentarer
Postat av: sussipussi

"fan va ja svär i min blogg hela jävla tiden, men eh min blogg läs den inte om de stör er ! .. eller jo gör de hihi <3"



hahaha skön du eee ;);)

2011-01-11 @ 18:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0