Nämen God Morgon!



Jag vakna ju väldigt sent idag, typ 14.00 så de förklarar ju varför ja inte bloggat ;)
Ja vet att alla just nu gör en resumé av 2010 jag gjorde en av min sommar 2010 men ja pallar inte göra från hela året koooommer ju bli såååå mycket text ;) Så hittade lite roliga frågor ist. Enjoy! 

   VÄNNER

   Har du träffat nya vänner? – JA, Ronja är en ny vän sen inprincip hela min klass speciellt Mirja & Camilla

   

   Har du förlorat en vän? – Ja tyvärr, Min före detta bästa vän Therese

   

   Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? – Jo det går upp och ner hela tiden.

   

   Har du ljugit för en bästa vän? – Inte direkt, men kanske inte alltid håller de ja lovar när jag latar till mig och inte orkar följa med på utgångar osv.

   

 Har du haft en relation med en vän?- HEHE vem vet, vem vet ;)




SKOLAN

Vilken skola går du på? – Jan fridegård i TråkBålsta ;)

   

 Har någon varit elak mot dig i skolan? - Nä folk i min närhet är snälla

   

 Hatar du någon på din skola? - hata är ett väldigt starkt ord

   

 Har du gjort något framsteg? – Ja det kan man säga, har ju höjt mig i några ämnen

    
Haft alla rätt på ett prov? -
yes


Fått några IG ? - aa, men dom är fixade

Fått några VG ?- JA :D


PERSONLIGT 

 Har du gjort någonting du ångrar? – ja, det har jag

  

 I så fall vad? – Massa småsaker :(

  

 Har du skämt ut dig? – haha ja de gör ja typ varje dag, på något sätt ;)

Har du varit ute en hel natt? – Daah! Jaaa!!

  

 Har du blivit tagen av polisen? – haha nä inte i år ;)

  

 Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - men jaah

  

 Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - hm.. tror fan inte det ?! eller jo i spanien sov ja i samma säng som ronja i 16 dar :)





LEDSAMHETER

Har någon i din släkt avlidit? – Nää tror inte det

   Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – nä, jag har naglar ;)

 Har du blivit slagen av en tjej? - Haha ja, jag fick spö av en tjej på en kryssning, skön blåtira man fick!

Är du mer glad än ledsen? - på senare tid har ja varit ledsen väldigt mycket, men de blir bara bättre så :)

  
FEST!! :D

Hur mycket festar du?- Minst en gång per helg


Vad brukar du dricka?- eh.. alkohol..fritt ;) haha nämen sprit o läsk


Vart brukar du vara, krogen eller hemma med folk? - Oftast krogen men ibland fastnar vi hos den vi förar


När blev du senast så full så du spydde? - för lite mindre än 2 år sen spydde ja ner en viss persons säng, kunde inte ta hand om mig själv på hela natten som tur va fanns h*n där, har aldrig blivit så full sen dess.


Hur full brukar du bli? - Jag brukar bli lullig sen brukar ja sluta dricka


Vad är bäst med att festa? - Om man gått i skolan hela veckan så måste ja göra något kul på helgen för att orka tillbaka till tråkskolan hela nästa vecka. Man behöver komma ifrån och göra saker. De behöver dock inte alltid vara fest men någonting där man åker i från bålsta och träffar folk. Oftast fest för ja vet de hjälper :)



LOVE <3

Är du singel eller upptagen? - Upptagen


Om ja, med vem ? - Bej hihi


Hur länge har ni varit tillsammans? - Blev 3 månader den 4:e jan


Kommer det hålla till nästa år ? - haha jaadu, vem vet, vem vet ;)
   


Har du haft ett hemligt förhållande?
- höhö nää

 Har du varit kär? – ja..<3

 Har någon sagt jag älskar dig till dig? – jaa.. <3


Hur många har du blivit kär i?
- detta år ? ;)

Vem kramade du sist ? - haha ROnjis ;D

Brukar du bli uppraggad? - haha vänta behöver ni se en bild på hur ja ser ut ;)


Hur är det och vara tillsammans med dig? - haha vänta ja kan ringa mitt hjärta och fråga ? ;) Nä men de är nog jävligt jobbigt i perioder för jag är väldigt uppmärksamhetskrävande och galet gosig och helt helt underbar :D


Vad faller du för? - Charm, humor, och mognadsnivå, Kunna klara sig själv


Vad faller folk för hos dig? - Jaadu de brukar jag med undra ;) men öhh.. hur ska ja veta ja e väl snygg o gulli eller nått ;p

Uppraggad eller ragga? - De beror helt på situationen




ÖVRIGT  

 Bättre än förra året? – hm,, det har varit bättre på det sättet att jag varit utomlands och i tallin och hittat på mer saker än förra.

 

 Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010?  Ja

 Har du flyttat under år 2010? – ja, jag flyttade från ett hus med sjöutsikt till ett rad hus och nästa flytt blir det till eget.

  Vad stog det i ditt senaste sms? - Hur är det älskling? :)<3 puss / från guess who ? :)

Högerhänt eller vänsterhänt? - Vänsterhänt Bräää ;)

 Har du hittat en ny låt som du älskar? – det går i perioder, tröttnar ju rätt fort. 

 
 I så fall vilken? -  Rihannas - love the way you lie part 2 är en favorit just nu :)

  Nyårslöften? - Mer ekonomiskt, och mer rak på sak.





Puss <3 Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0