Konferensresan :)

Som den nörd jag faktiskt är så måste jag ju kolla på konferansresan med Blondinbella. För nu ska ja avslöja lite hemligheter, tror ni måste sätta er ner.. för grejen är den här.. att varje dag så .. va heter det... läser jag dessa BLOGGAR :D:D


1.www.blondinbella.se
2.www.kenzas.se
3.www.kissies.se  
4.www.generoso.blogg.se  
5.www.stina-lee.se

1. Blondinbella läste jag bara ibland förut, men sen hon köpte sin lägenhet så vart ja så intresserad över hur inredningen och allt skulle se ut när de va klart så då var ja tvungen och följa den, sen tycker ja hon e rätt inspirerande.

2. Kenzas blogg läser jag för hon e så jävla fin!

3. Kissies läser jag för det är kul och se hur mycket hon förstör sitt liv genom och vara som hon är. MEN de roliga är att när jag träffade henne på riktigt så var hon sjukt trevlig.. så tror henne när hon säger att hon bara spelar i bloggen och det är de som är så kul att se.

4. Generoso's blogg har inte funnits så länge men det går väldigt bra plus att det är Ronjas blogg min bästa vän så måste ju följa :)

5. Stina-lee följer jag ibland bara, men sen hon skaffa barn är det inte så roligt, MEN jag gillar att hon skriver mycket om inredning och visar bilder.



Nu åter till konferensresan :)


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0