Inte lätt o komma upp i morse...

Alltså ja va så himla trött! vakna typ fyra sen somna ja om till 11,30 sen orka ja endå inte gå upp utan drog min en timme hihi :) Men eh ja har endå ingen tidspress i dag.

Jag vill väldigt mycket just nu, o skolan total ignorerar jag ganska fint. Känns jävligt jobbigt att den börjar snart igen. Ja brukar se fram i mot att den ska börja efter lov men inte nu, för nu är de sista terminen och den MÅSTE ja klara, ingen press! Skkjjuutt miiiggg!

Funderar på o ringa Ronja o be henne svulla en triple big mac skitstor burgare med pommes och cheese dip med mig :D
 
 haha tror ni hon bangar, vi kan ju börja från varsitt håll ;)

Nu ska ja hoppa in i durschen sen ska ja hitta nå fint o ha på mig och sen ska jag ringa bej och väcka honom för vet ni vad? vi firar tre månader i dag hihi :)



Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0