Ibland undrar man juh! :)

Vill fortfarande träna träna träna, kan inte släppa dom tankarna. Grejen är att jag kan ju gå ut och gå/ springa meeen!! de är så sjukt tråkigt och göra själv, förut när de va lite varmare så gick jag och Ronja mellan Bro-Kungsängen men de kan man ju inte göra nu när det är så kallt och framför allt HALT!! Höll på och halka fjortontusen gånger på vägen hem från ica, ja menar, tänk om ja bryter ett ben :(

Satt inne på Nelly och kollade på bikini någon dvs JAG längtar till sommaren hittade dessa snyggingar!
Wonderland - Heidi Bikini Bottom Wonderland - Maddie Bikini BottomPanos Emporio - Lerna BikiniVitamin A Gold - Emerald Siren Bikini Set

Bikini 1. Grymt snygg överdel, me like!
Bikini 2. Tycker färgerna va grymma och fin design
Bikini 3. Anorlunda men inte så jätte fin.
Bikini 4. Sjukt fin design och färg, men ja skulle inte köpa den.


Nelly Accessories - Scissor NecklaceNelly Accessories - Robot NecklaceNelly Accessories - Headphones necklaceNelly Accessories - Tooth Necklace


Vad är lixom okej för en tjej i min ålder att ha runt halsen, ja menar detta skulle typ min 3åriga lillasyster kunna bära. Men jag ?!...njaaa och endå ligger halsband som dessa ute på största tonårssidan ? hm hur tänkte dom då?

Skulle ni kunna bära detta ? :)
KRAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0