Har inhandlat detta i dag, små saker som m...

img_1172 (MMS)

Har inhandlat detta i dag, små saker som man ändå behöver :) jag brukar aldrig använda lösögonfransar för jag har väldigt långa fransar ändå men tänkte kan ju vara kul vid tillfälle :) i dag har ja varit väldigt rastlös och i stort behov av att inte vara själv men har varit själv hela dan ändå, är väl nyttigt o va de när man inte vill antar jag. Men va vet jag... Känns ju sådär.. Men nu så ska ja stor städa mitt rum tänkte jag, för de behövs lixom min hylla e äckligt dammig och svart ingen bra kombination haha not nice ! Nä NU hög musik o damtrasan !! .. Buhu stackars mina naglar :( hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0