God morgon ! :)

img_1186 (MMS)

God morgon ! :) det är första gången på länge ja e uppe såhär tidigt :) drömde en helsjuk dröm i natt, drömde att jag skulle åka till Grekland m Kicki o roger men ja glömde allt, mobil, tandborste badkläder allting så ja fick springa o hämta hela tiden och flygplatsen var Bålsta centrum ?! Sen cyklade vi i vattnet till flyget på samma cykel med tre sadlar på, men då va det jag min storesyrra och min storebror. Vi funderade ett kort tag på o ta speedbåten t flyget men nä cykla va tydligen bättre?! Sen var vi helt plötsligt på en åker med cykeln och skulle på toa och för att komma ut från toan fick vi krypa genom ett jätte litet hål o detta gjorde ja o syrran typ tre gånger men ja vet inte hur vi kom in,( säkert genom dörren :p) sen fick ja låna solkräm av nån random brud för ja höll på o bränna sönder mig o den luktade så gott att ja började äta den?! Sen på nått jävla höger kom vi iaf fram t Grekland och ner på stranden och i vattnet där vi förvandlades till roser och de va lixom helt normalt o så fort vi gick bort från vattnet blev vi människor. Snacka om cpdröm!! Försökte tyda den men la ner ganska fort hehe :) jag ska iaf för en gångs skull gå ut och gå nu,eller springa vem vet :) sen ska j på möte två och sen efter ska ja t pappa :) puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0