Awesome kväll :D

img_1327 (MMS)

Jaa va säger man :D haha Det va verkligen en awesome kväll i går :) Vi åkte hem till min pappa och åt thaimat och spelade twister och drack lite, sen drog vi till mango och startade dansgolvet och dansa järnet träffade några roliga människor där också så de va awesome, sen så trodde ja att de inte gick någon tunnelbana så då stod vi och väntade på bussen en evighet men sen frågade vi en väktare och så så va de så att man fick byta t-bana på Gullmarsplan så då går t-banan hela natten. De kunde inte bli bättre!! :D vi va väl hemma runt tre cirkus :) Nu har jag storstädat mitt rum och snart ska jag sätta mig med plugget! *ångest* Puss och kramar


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gillar bilden.. ahah fb?!?!?! ;) <3

2011-01-23 @ 16:04:50
Postat av: Jag svarar

Fixat Schnygging ;D

2011-01-24 @ 15:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0