2011... eller vadå?


Skönt att sista inlägget ja skicka dök upp halv fyra i natt på bloggen fast ja skickade det vid elva ;)
Skönt att ja glömde mina hemmanycklar hos pappa..
skönt att ja glömde mitt leg i går när vi skulle gå på krogen, och skönt att vi missa sista tåget hem.
Verkligen jätte roligt att allt va så perfekt innan :D <3

MINA NYÅRSLÖFTEN

PERSONLIGHET

1- Bli en mer uppmärksam vän
2- Sluta vara så lat och hitta på mer att göra
3- Vara mer ekonomisk
4- Hålla de ja säger
5- Skita i allt som inte är bra för mig
6- vara mer öppen och positiv och skippa de blyga o bara köra!
7- Absolut inte tippa kring folk och vara mer rak på sak

FRAMTID
1- Gå ut med fett bra betyg
2- Ta körkort
3- Flytta hemifrån
4- Skaffa ett fett bra jobb!!!
5- Skaffa fett awesome bensinsnål bil
6- Skaffa en fett bra pojkvän...eller oj de hade ja ju redan två ja menar en ;)
7- Bara vara allmänt bra människa, typ ;)

LIVSSTIL
1- Äta bättre mat och mindre godis
- Min dag, min chans, mitt liv!


DRÖMMAR
1- Bli fett mä rik
2- Åka utomlands
3- Köpa lägenhet
4- Ha en söt dvärgspets
5- Bo i hollywood i några år i min penthouse som ja äger
6- sätta min själv först mer, utan o va egoistisk
! ehh fuck it, de är bara drömmar ;) !

Men kom i håg!, det är drömmarna som driver oss framåt!


<3 see yah! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra mål och löften tycker jag!

Nu handlar det bara om att hålla dom ;)

<3

2011-01-04 @ 10:01:20
URL: http://generoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0