Spill inte tid på skit..

TYp som att sova :p

Jag sov väldigt dåligt inatt så tänkte jag att amen jag sover lite längre nu på morgonen men de gick ju inge vidare :/ Så nu kommer jag vara ett segt monster hela dagen...

Idag skulle jag ha träffat Ronja men jag ändrade på de eftersom att jag är ett segt monster, så vi ska fika i morgon istället :)

Så vad gör jag då i dag??
jag kan inte dra å träna för mitt knä har blivit värre, eller de gör stört ont iaf tror de e för att de håller på o bildas en skorpa på såret, så när ja suttit still för länge och ska sträcka eller böja bener rivs skorpan typ upp, urch äckligt ! underbart och skada knät..

Och jag vill inte gå ut i allmänhet heller för de e 29+ ute och de pallar jag inte just nu.. så blir nog o krypa ner i min svala säng igen :D

Va och frågade om dom behövde hjälp på Engla en smyckeaffär i stan i går då svara hon att jag skulle komma tillbaka på tis, så får väl se om de kanske blir något där. ska lämna in lite cv:n överallt men inte bara de för cv:na slänger dom bara under disken sen fortsätter med de dom höll på med så jag ska dit och prata med dom ist. då får dom också en inblick i vem jag är och så :) typ...

men samtidigt kommer jag typ inte ha tid för o jobba så fråga mig inte varför ja söker :p

MEn nu ska ja äta lite frulle..

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0