Now im back :D

Tjena tjena :)

Min syrra kom ju hit i måndag så har varit med henne som senaste sex dagarna :)
Vi har haft väldigt kul inte suttit still specielt mycket och utforskat stan :)
För de mesta har vi åkt tunnelbana haha nejdå men känns typ så :p

Så på Måndagen mötte jag henne vid tåget i Bålsta sen åkte vi till bro tog en glass med kicki sen åkte till stan för vi har bott hos min pappa i stan.

Tisdag ville nathalie springa runt i gamla stan runt runt runt så då gjorde vi de, hon tog kort runt slottet och sådär de va rätt mysigt :)
Sen gick vi till Gina Tricot och handlade för mitt presentkort :D blev en del :) sen köpte ja en iphone :D
Efter åt vi ute på en väldigt mysig resturang :)

Onsdag så sprang gick vi ner till barnpoolen så jessica fick bada sen sprang vi några varv i stan sen på kvällen badade vi med min farbror och hans tjejkompis.

Torsdag åkte vi fram och tillbaka till mig i bro och hämtade lite grejer och de tog typ hela dagen sen lagade nathalie en toppen middag med hemmagjord lasange och nybakade scones och grejjer så då kom min farbror över och åt.

Fredag var vi på fjärilsmuseet, de  va ett litet misson att ens hitta dit men de gick bra, de va dock en bra bit och gå från bussen tog en 20 min minst :D men de va väldigt fint som en liten tropisk inomhusmiljö med löst flygande fjärilar över allt och mega stora fiskar och pirajjor och lite fåglar och sånt efter åt vi lunch på deras uteservering, De va jätte trevligt :)

Lördagen sprang vi runt i Globens centrum och handlade lite mer bla för mitt lindex presentkort hihi :) och sen hittade vi maffiga örhängen på rea på glitter :D
Sen förvånande nog efter en lång tid med 30+ så började de regna :o så då blev de och åka hem.

Söndag städade och köpte en sallad på ica som man fick plocka i hopp själv sen var de kilopris, väldigt nice och satte oss på kajen i gamla stan och åt den sen begav vi oss hemåt :)

Tänkte lägga upp bilder :)


Jessica springer mot mig och vill kramas :D


GULLII :D


...Detta var innan jessica hoppade i med både kläder och blöja, snacka om
dyngsur :D haha söt :)


De va 30+

och där e hon i ;)




Sen i kväll ska vi äta middag med pappa sen åker Nathalie hem på tisdag f.m

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0