Morgonpigg/ slog i backen :(

Vaknade si sådär kvart i sju och va galet pigg :o fatta ingenting!
Sen vakna nathalie och jessica så då var de bara o stiga upp. Blää tror jag förvandlats till en morgon människa, de e fan inte okey ! ;)

Men går väl tillbaka till mina dåliga vanor dvs inte somna före två och inte gå upp före två så fort syrran o bebis åkt hem ;P neeeejj inte jag :D eller ?


Hur som helt denna vecka blir de o söka jobb och söka lite mer jobb, sen ska jag faktist inte göra något speciellt denna vecka för första gången på länge, de är ju helt fantastiskt !

Gjorde snyggaste vurpen i går hahahaha

Jag och natta skulle springa från tåget till bussen så höll vi på o missa bussen så vi började springa och de skulle vi inte gjort förstås för jag snubblade och höll i en champange och en malibu sen min tunga väska så pga av tyngden så stöp jag i backen med en jävla fart och slog upp hela ena knät, båda händerna och ena axeln. krasha malibun och natta asgarva :(

hahaha ja så där satt jag o blödde och alla i bussen råstirrade på mig ungefär som hur gick de? medans natta fortfarande asgarva, jävla mupp !

Idag ska hon dock åka hem så ska åka med henne till tåget och säga hej då :(

Puss♥Kram

Kommentarer
Postat av: mysan

håller du också på att söka jobb som en galning?

det håller jag på med iallafall :P

kram

2010-07-21 @ 21:05:51
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0