hm.. äventyr ?

va på en ''festival'' i lördags de va galet roligt :)

Men i dag är de inte lika skoj för har galet ont i halsen ska nog skutta iväg och köpa streepsil eller hur de stavas :p för så här orkar jag inte ha de :p
Tror jag hade lite för lite kläder på mig man går ju i sommarkäder på dagarna men man tänker ju inte på att de blir kallt fram imot kvällen, eller inte jag ialla fall :p

Sen kom min farfar upp till sthlm i går så då var jag och åt middag med han och hans sambo och min farbror, de va inte igår man åt hemlagat så de va jätte gott :D

Idag har ja inga planer, sköööönt!! ...förutom o gå till apoteket.
så kanske ska ta de lilla lugna i dag men får väl se, man vet ju aldrig med mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0