Galet kul

Haha hade en galen och oplanerat kväll i går med ronja haha den började med att jag skulle ta mig från mig till henne i kungsängen för att vi skulle på krogen tillsammans, men de vi kom på var att de va lite ont om tid så jag åkte dit till henne sen hade vi en kvart på oss innan bussen tillbaka till tåget gick. och då var de shottar och hon skulle välja kläder. Sen kutade vi till bussen och ser att bussen kör i från oss, vi kutar till nästa busshållsplats och missar bussen där också då kommer ronja på den brilljanta iden att vi springer till tåget från henne de tar typ 20 min, men vi hade då tio minuter på oss, så då satte vi i gång och sprang vi försökte typ lifta och allting haha (fast endå inte) men så sprang vi varannan lyckstolpe och lite till och de va sååååå sjukt jobbigt!!! men sen när vi kommer till kungsängens centrum har vi en minut på oss så ronja kutar ner och in i tåget och håller upp dörren så kommer jag efter och hann precis. Alltså galet svettigt de blev :p men aa så hann vi ialla fall till krogen innan inträde. vi kutade ihjäl oss för och slippa betala 100 spänn i inträde :p hahahaaha men fan va de va värt de, motion på köpet KATCHING!
Hade alldrig hunnit om inte ronja haft sån stark vilja :p
Sen inne på krogen beställde vi så länge allting kostade 30 kronor haha bartendern blev sur för att vi beställde innan vi ens druckit upp :p surfan! men sen kom de mer och mer folk och vi hade jätte roligt :D
sen på väg hem var ju tåget försenat (då passa de) så då missa ja ju bussen hem så fick gå! aja :P

Lyckad kväll ialla fall !


Nu vaknade jag typ nyss haha ska väl käka lite frukost sen ringa mitt jobb :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0