19år :)








Min allra allra bästa vän <3

Ja hade verkligen en helt fantastiskt bra födelsedag, Fick jätte fina presenter en underbar tårta massa folk som grattade mig  och massa kärlek :) gick in på facebook 62 stycken gratulationer <3

Kvällen blev jätte rolig mycke tack vare Ronja <3 vi mötte upp några stycken vid krogen som complete:ade hela kvällen, sen kom jennifer förbi med två jätte fina armband från SNÖ <3  :)

Ja kom hem runt fyra i morse och de förrsta jag gjorde var och trampa på en av ballongerna som låg innaför dörren haha så himla smidig trodde jag väckte hela huset :s ont i foten gjorde de också blev skit rädd :P

Nu idag blir de bara och ta de lugnt för i morgon så kommer ju min syster och hennes bebis <3
Så stannar dom i cirka 9dagar :D:D så då ska vi försöka hitta på en massa mysiga saker :)

....lite bakis är man ju ;P

Puss♥Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0