TRÄNINGSKORT!!!

Nu har jag kirrat träningskort på Friskis och Svettis i kalläll vid bolinderstrand:D
Var där i dag och tränade, jag köpte allkort så kan både gymma och gå på pass i 12månader :D
Så nu ska magen bort höhö :p Ska försöka hitta bra dagar så jag kan träna regelbundet :)
Var mkt äldre tjejer där sen blandat med killar mest snorungar men inte bara. Träffade en jätte trevlig tjej där som är ett år yngre än mig och hon visade hur maskinerna funka och sen bytte vi nummer och så, så hoppas man får se mer av henne :D

Hur som haver på tal om killar så på tåget hem så satt de en kille med hans flickvän och dom pussades och var så söta så åh putinuttigt.. o gud vet vad, ja spyr ! hur som helst så gick hans flickvän av i kungsängen och direkt när tåget började rulla igen började han apglo på mig o försökte få ögonkontakt för att le. Ja typ fan är du dum i huvudet eller ? din flickvän gick precis av och du börjar ragga på mig? tänkte jag. Hur fan ska man kunna ta en sån kille seriöst. Pucko. Hatar killar ni är lika falska hela bunten Bläää! Jupp jag drar alla över en kant !

Sen var jag på väg att inpuls åka till mina syskon i dag, men sen ändrade jag mig i sista sekunden pga mina prov, vore rätt dumt o hamna efter nu lixom, men skönt o rymma ifrån allt.. men nu är ja glad att ja inte åkte pga träningen och att jag inte hade orkat med ångesten efteråt. Men ska dit snart måste träffa mina syskon snart igen så de inte går allt för lång tid imellan.

MEN...Nu är de mitt satans historia prov i morgon då.......
helvetet-jävla-skit-aphuvud-också...
Så nu vet ju ni vad jag ska göra hela natten, har dock inte ställt in mig riktigt på de själv än...

MEn men here i go...
Puss♥Kram

Kommentarer
Postat av: nickie

vad kul, jag har också köpt allkort där :)!

2010-02-13 @ 19:05:09
URL: http://nickie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0