Matpengar?!

Kicki kom fram till mig idag efter allt mitt gnäll om att de inte lagas någon mat här eftersom att Roger bantar för tillfället. Så då kom hon med en av sina ''smarta'' ideer att jag ska få laga min mat själv???
Frukost, lunch och middag. Får inte ta något av dom inte matlagningsfett, mjölk eller frukt ingenting. kommer få de ena kylskåpet till min mat.
Men de är inte riktigt så strängt jag får juh pengar till maten sen är de väl en övning inför att flytta till eget.

hahahaha...Men ska jag laga mat som knappt vet hur man sätter på ungnen?... intressant!!
Men hallå? vad tycker jag om att äta till frukost? vad vill jag ha till middag? kan jag ens laga middag?

Fick en kokbok av henne som hon kom och la i mitt knä och sa, - ja här har du som du kan läsa innan du går och lägger dig så kanske du lär dig något! jag typ- aha?! :P

Så hädanefter så kommer nog min blogg handla ganska mycket om mat, kommer lägga upp matscheman om jag gör några :P och bilder på vad jag lagar om de är något annat än köttbullar å makaroner vill säga :P
Så detta börjar från och med i morgon, måste erkänna att de känns ganska spännande att få välja helt själv :D

Puss och natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0