Hej och välkomna alla nya läsare :D

Jag ser att statistiken stigit igen :D wiie... Fast varje gång jag säger de så är de som att ni lägger märke till de och tänker - Ha! tror du ja, inte ska du ha hög statistik. Och sedan slutar ni läsa några dagar :p
Men de är ju upp till er jag forsätter ändå :D

Today's me.. Jag har varit upp och ner i humör faktist... :/
Reason ? i dont really know.. men hade ju mitt historia prov i dag och jag fick sån störd ångest över att jag knappt pluggat något i helgen eftersom att ja jobbat o varit ute istället, fyy på mig!
Så i morse så velade jag mellan att skita i mina lektioner och plugga på provet mellan halv tolv och halv fyra, eller skita i provet och gå på lektionerna vilket skulle vara lättast.. Men jag gillar inte att ta den lätta vägen så ofta längre så jag valde att ge mig in på skiten och plugga arslet av mig idag, sagt och gjort jag pluggade.. gick dit... gjorde provet... Och FAN VA BRA JAG KÄNDE MIG EFTERÅT! :D
Nu sitter ja bara o är nevis inför hur de gick på det och väntar svar från NK provet som ja gjorde i fredags.

Och nu är de svenska/engelska prov på torsdag och nytt historia prov på måndag och jag ska jobba fredag lördag..hm får nog ta mig en funderare på om jag verkligen ska det eftersom att skolan går ju hur man än vrider på allt först... suck o pust! Förmodligen kommer jag jobbba men då måste ja börja plugga till onsdagen i morgon..så hm hm hm...

Men efter plugget så åkte jag till papsen och åt och dom drog juh iväg på kryssning i söndags så han köpte en Christina Aguilera perfym till mig den nyaste ;D;D;D Och annelie köpte en sån där stor winegummi kartong till mig, Mums i massor !

I morgon blir de full rulle på min bulle, va? haha på mig alltså.
Jag ska först till plugget och gå på sju miljoner lektioner till halv fyra,fyra. Och efter de dra och träna på Friskis :D :D :D:D och efter de ska jag träffa en killkompis och plugga lite o käka! :)

Tänkte lägga upp någonting som kan roa era ögon lite mer än bara text för de kan bli lite långtråkigt ibland.. men sitter o funderar på vad de skulle kunna va ?!...
Ajuste förresten ska vi skaffa akvarium men as coola fiskar till köket, de kommer bli snyggt som fan!



Hallo, hitta denna bilden på mig från i höstas när ja va hos mina syskon för då så hitta jag såna hära tuggummi automater överallt och jag tycker dom är helroliga verkligen påminner om när man va liten, så var tvungen och stanna vid varje typ bara för att få vrida runt de där handtaget och sedan spänt vänta på vilken färg man får hihi (a) och min syrra bah - åh.. jävla barnrumpa :p. But i know she loves me anyway :D

Puss♥Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0