Hej hopp



Vi har skaffat akvarium med massa olika fiskar :D as fint!




Min lillasyster fyllde två år i går så var och firade henne då, Den där påsen med godis fick hon av mig och kolla hur nöjd hon blev :D hihi gullunge!



Emla blåste ut ljusen på hennes tårta :)





Mitt lilla hjärtebus !

Hade mitt historia prov i fredag och de gick faktist väldigt bra :D
Sen i lördag var jag ute med tjejerna och dansade :D
Sen va jag i väg och tränade i dag med sara. De gick otroligt segt eftersom att jag inte mått så bra i dag så snura mitt huvud konstant och jag trodde ja skulle svimma typ när som helt. skit irriterande.

Sen kom jag på värsta bästa ideen igår. Jag vill ute och tågluffa :D:D så jag drog upp ideen i dag för alex och ronja och dom var nästan helt på ideen. Men vi kom fram till att vi ska åka först till gotland på sthlms veckan sen hyra cycklar och besöka grottorna sen därifrån ska vi åka till göteborg och gå på liseberg och kolla in Ullared.
Och sen därifrån så ska vi flyga till London och shoppa och festa ! sen åker vi hem en max två dagar och sen ska vi åka på peace and love! wiiie!!! den 20 juli drar vi, hihi då får vi med både tåg,båt och flyg! :D:D
Shit då har jag fyllt 19 !!!! OMG!!!
DET KOMMER BLI GRYMT!

Nu blire strax mat sen ska jag åka till alex så ska ronja komma dit så ska vi ha tjejkväll eftersom att vi är lediga från skolan i morgon :D Kan ju inte bli bättre!

Puss♥Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0