Hej där :)

Igår så åkte jag och sara till gymmet och körde stenhårt mage,rygg och ben. Skoja inte att jag känner i mage och rygg i dag. Men de hindrade mig inte direkt från att köra Core-passet i dag, de va kul handlade om balans men framför allt mittenpartiet alltså Mage- och rygg. De va svinkul men shit va jobbigt :p Men de ska vi garanterat göra igen :D

Va tänkte jag på...jo...juste
Jag hade mitt svenska/engelska prov idag, som jag trodde att ja skulle ha i morgon så tur att jag pluggade igår för de resulterade ju i att jag klarade det :D sen satt jag mellan 13 och 16,30 och pluggade historia sen åkte ja o träna som sagt..

Shit vill ni veta nå irriterande de är något som irriterar mig fucking as mycke!!! och jag kommer inte på vad det är, det är riktigt jävla apstörande, ni förstår inte.. morr!!
åhh... de släpper ju inte heller! suck..!
Jag har ju lite histora att plugga så borde fan göra det.. men ork noll !
Men skit samma ska göra de nu endå..

Puss ♥ Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0