Heej babes !

ojojoj.. nu har de hänt sådär mkt igen!
Jag blev plåtad igår i en riktigt studio alltså. Kommer lägga upp bilderna sen när jag fått dom sen kommer dom hamna på fotografens hemsida som jag också kommer lägga upp här for you my ladys :D. Ska dit i morgon igen för han blev as nöjd med bilderna så vill ha med mig mera till hans portfolio. hihi :D
Sen var ja på studentfest i går de va väl lite sådär, Sen har jag jobbat i dag och mått skit min kropp har börjat bete sig sådär konstigt igen :s skit skumt.. Jag har skit mkt bilder men allt fuckar upp så fort jag ska lägga in dom, ARGH!! Men en gick iaf :)

Från srudentfesten i går (fredags)

I morgon öppnar jag halv ni eller nio sen plåtningen sen ska ja träffa alexandra och några av hennes kompisar.
men måste verkligen sova nu mår inte så bra o hoppas de försvinner till i morgon. håll tummen för mig!!!!


Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0