HAAALLLOOOO!!

Jag har mega tråkigt...
Jag tänkte att jag skulle ta vara på tiden idag och plugga lite men varje gång jag tänkt att jag ska börja med de så har de kommit något bra på tven, så då har ja fastnat framför det :/

Jag är fortfarande mega sugen på att åka utomlands, ska göra de också så småningom. Men får se får se, kicki sa något om att jag inte kan missa skolan för mkt men kanske kan klämma in de om vi är lediga nu något framöver så man slipper vänta till sommaren, för de känns inte sådär jätte kul !
Men i morgon ska ja på ett möte sen träffa alexandra en stund och sen vet ja inte. Så nu känns de iaf lite bättre, så slipper man slösa bort hela lovet med att vara sjuk, för de känns extremt onödigt !

Men är inte frisk än så vågar inte åka till pappa än för då kanske ja smittar ner alla dom, sen är de tveksamt om jag ens kommer hela vägen dit m tanke på att tunnelbanan inte gått alls i dag och pendeltågen går helt oregelbundet. Bläää!!

Men ska väl fortsätta glo tv.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0