God morgon!

Hihi jag och Ronja och Alexandra busade i snön :D



Vi tog med oss en varsin svart soppåse och drog i väg ut och använde dom som pulka, men på vägen dit sjöng vi gamla godingar eller mer skrek höhö. Sen när vi kom fram till backen så började vi åka men först fick vi typ göra en bana för att kunna åka men efter ett tag fick vi fan fart på dom dära påsarna :D de va jätte kul !
Sen busade vi i alla mega backar dom skapat genom att dom har skottat vägarna så höll vi på o hoppa i dom som små skitungar, men på väg hem till mig så skulle vi ta en genväg och där va snön så djup att den gick upp till knäna så vi bara ramlade gick inte ens att gå :p
Men de va kuuul ! ;D


Och sen i morse så åkte alex rätt tidigt eftersom att dom varnar för snöstorm och massa inställda tåg. Så jag kommer inte åka någonstans i dag. Plus att jag är sjuk så borde inte ens åka någonstans. Men blev mega rastlös och började mega städa mitt rum dammsuga o bädda rent sängen och damma och rensa bland grejer och tvätta lite. Så nu är de fint i mitt rum :D Så jag ska bara nörda vid datorn, glo tv, och läsa min bok, kanske plugga lite också. Inge bråttom ioför sig med plugget men aldrig fel och börja lixom. Plus att jag har en massa natchochips o dip som är kvar ifrån i går framför mig :D och noguatchoklad :D så jag lär ju kunna hålla mig sysselsatt på något sätt (a) hihi

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0