Ej impulsiv :D

Idag sen jag vaknade har jag fått tre chanser till att vara impulsiv och åka iväg.
Första -
Ronja ringde mig och fråga om jag ville komma dit.
Andra -
Jag blev sugen på att spela gitarr så tänkte åka iväg till pappa.
Tredje -
Ronja ringer mig och har hittat bästa pangresan till Tunisien som vi var på god väg att boka på stört.

MEN !!!
Jag jobbar på att inte vara impulsiv så har inte gjort något utav dom här tre grejerna idag vilket jag är skit nöjd över. Kanske är löjligt men inte alltid bra att vara impulsiv för det innebär att göra något man inte egentligen vill/orkar eller göra något utan att tänka sig för och de brukar inte sluta bra. Så bra veronica! :D

Men nu ska jag i väg och träna men de var förbestämt haha :D så de får jag göra! :p

Puss♥Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0