ÅH!!!

Jag är fortfarande sjuk i kroppen... åh de suger totalt, får inte träna, får inte festa, får inte anstränga mig för mkt.. åh de suger.. Vill åka och träna, sen vill jag träffa mina vänner med är ju förskyld med så smittar ju alla då så alla dissar mig :( haha :D

Men funderar starkt på att gå till centrum och köpa godis :o men de vore dumt är ju inte lördag i dag :O
Får pengar på torsdag men måste spara typ allt så suuuger.. Men de är ju mitt val så ska inte klaga. Men ska iaf ta och åka in till stan på fredag och kolla runt lite, se om man hittar nå roliga kläder eller så :D
Nu kanske man ska ta vara på tiden och plugga eftersom att rastlösa jag endå inte har något annat för mig, men då måste man ju ha något och tugga på ;D haha!

Nästa vecka blir de att kolla utomlandsresor, men plugget är lite ivägen men kanske går och lösa endå ? måste kolla upp allting, plus att jag måste gå till farbror blå i morgon och fixa pass.


Måste bara påpeka melodifestivalsfiaskot, WTF?! vad är de för låtar som skrivs nu för tiden vist darins låt var väl helt okej, och heaven or hell låten var fan bra. men dom andra ???
herremingud! Första och sista gången jag titta på de där tjafset i år. Bläää! Dom imponerade inte på mig iaf, så mina röster får dom inte. HA HA ;D


PINK- Fun house




ja lär ju ha super trist i dag så kommer no skriva in några fler inlägg idag, Bye så länge.

Puss♥Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0