kass uppdate men vafan man har väl ett liv ;)

Nu är de såhär mina kära vänner att jag har psykologiprov i morgon plus en novell inlämning. Så jag har pluggat röven av mig idag, men slutade fyra så lite dåligt med tid det måste jag erkänna, och jag måste också erkänna att detta är väldigt intressant så om jag bara hade börjat lite tidigare då hade detta kanske till och med varit roligt plugg men nu blir de bara jobbigt efter som att de blir stress o press.. Ännu än gång har jag inte lärt mig och börja i tid. Fantastiskt Veronica! :P

Jag sprang runt i Enköping hela morgonen med Ronja på ett äreende jävla cp människor man träffade alltså, sen när vi var klara så gick vi ner på torget medans vi väntade på bussen. Och jag säger bara en sak. Visst det är billigt och bo i Enköping men fan för och springa runt på de där torget da ut och da in. Urch.. Inget stort utbud där inte. Bara massa åkrar hela vägen dit och inge roligt där. Så man ska ju endå vara rätt glad över att man bor nära pendeln hade ju typ gått crazy annars :p

Hur som helst prov i morrn.. plugg plugg plugg!
see yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0