känner att de e slut på soffhäng nu ;)

Ska ta tag i saker i dag! Vet att klockan är fem men jag ska troligen ut i morgon så måste fixa en massa idag.
Så i dag ska jag:

- kolla igenom min text inför redovisningen i morrn
- plugga foto (viktigt) 
- springa till ica innan klockan nio och inhandla choklad ( viktigt)
- Fixa till min religionsuppsats så ja kan skicka in den (igen) :(
- smsa Mirja om olika krogar
- Sen försöka hinna träffa bej också :)

Det är det ja ska göra i dag!
Angelica ringde o fråga om ja vill komma över till henne i stan o fika lite o laga mat o plugga lite i pauserna. MEN de kändes som att de skulle bli alldeles för lite plugg gjort och ja hade inte orkat åka hem igen :P plus att jag sagt till bej att vi kanske ska ses senare så nu när ja sagt nej till Angelica och kanske till Bej så får ja fan plugga också ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0