Julklappar :)

Ja drog iväg till Jakobsberg m Ronja och kolla lite julklappar :)
Mixade i hop en jätte fin till pappa och annelie sen hitta jag en till pontulatus (kan ju dock inte visa här, men viiiill :D) Men nu så är de bara småsyskonen kvar och älskling :)
Det har varit en väldigt fullspeckad dag idag, var ju som sagt i jakan och att shoppa med ronja och det är ju rena motionen, tror vi va inne på H&M 4 ggr i 15 min eller mer!! haha sprang runt som tokar och flumma och sen åt o prata massa, de va riktigt roligt :D

Sen när jag var på väg hem så ringde min mamma, japp hör och häpna jag har ju faktiskt en mamma också även fast jag aldrig nämner henne av olika anledningar som inte hör hit. Men nu så ringde hon och ville prata om lite saker som kommit imellan oss. Hon har nu flyttat till Gotland till en stuga med sina hundar och innan bodde hon i Bålsta. Och det är ju trots allt jul och det är ju en familjetid så vore ju dum och inte hälsa varandra God Jul då..:)

Men till något helt annat. JAG HAR INGET PLUGG!! Efter att ha haft graciöst mkt plugg i två månader till INGENTING alltså vad ska ja nu göra på kvällarna haha :P
Får väl se tv men har lite ont i huvudet.. :(


<3 Puss och Kram <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0