Igår va ja en katastof, idag ler jag..

img_1080 (MMS)

Igår va ja en katastof m tårar all over men i kväll så känner ja att ja kan somna med torra kinder och ett litet försiktigt leende på läpparna.. Jag blir alltid glad efter att ja träffat min pappa o mina småsyskon o de ja tänker speciellt mkt på är att jag hämtade dom från skolan i dag o när jag kom dit sprang Emelie fram till mig o krama mig och Marcus vart jätte glad och ja kan inte beskriva hur mkt de värmer när man blir mött av någon på de sättet :) sen tänker ja mycket på hur mycke dom betyder för mig men ja är inte (hör o häpna) någon som skämmer bort folk m hur ja känner.. Vilket ibland är väldigt jobbigt eftersom att man ibland vill säga så mkt men de tar lixom stopp men någonstans så vet mina nära det endå och har väl kanske blivit lite vana vid hur jag är vid detta laget. Men det är något ja borde bli bättre på. Men en positiv sak med det är att när ja väl säger något så menar ja de för då har ja kämpat länge m o få fram det.  Sista dagen i morrn wiho  !! :D har knappt fattat de själv än :) natti natti <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0