Words!

Här om dagen när jag satt i kaféet och väntade på att min lektion skulle börja så kom en gammal lärare förbi och börja små prata lite och grejen är att förut när jag hade de väldigt jobbigt privat så pratade jag en del med honom och han gav mycket bra tips och sådant. Hur som helst så sa han så typ såhär - hur går det med plugget då, mycket nu? - ja, jo de är ju ganska mycket nu, sa jag o satt där o hosta för va sjuk. - men tänk inte bara på hur jobbigt allting är tänk också på det som du gör bra och faktiskt åstadkommer, glöm inte vara glad över de du klarar i mellan varven för annars fastnar man lätt i de jobbiga. - ja typ mm.. Blää :p Men nu så här efteråt så är de så himla sant, man måste ta sig tid till att glädja sig åt de man gör bra här i livet också. För de gör att de blir lättare att kämpa i motvind sen. Words ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0