:/

När jag skulle gå igenom spärren till tåget så upptäckte jag att mitt tågkort har blivit stulet. Ringde till mirja och bad henne gå igenom mitt skåp så det inte trillat ut men nej! BortA! För i helvete!!

Såg att blondinbella gjorde reklam för min väns blogg, kan väl ja med göra det ;) bara för dig gunn :)
www.stureplanslesbian.se

Psykologiprovet gick iallafall utmärkt idag, trots den långa pressen o stressen hela morgonen med förberedelser inför provet. Ursch pluggat som ett litet djur på senare tid, plus att ja e sjuk.. men fan de e ju inte långt kvar till jul så det är ju bara köra så man inte hamnar efter.

Nu blir det mat sen ännu mera plugg... ska bli så skönt med jul!!!
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0