:D:D

img_0988 (MMS)

Outfit for the day :)dock inte for the night ;) Jag har varit väldigt duktigt i dag, Jag skrev klart mitt religionsarbete plus att ja checka betygen med läraren i Psykologi A och SvenskaB. Och jag har fått VG i slutbetyg i psykologi :D:D alltså ja blev så himla glad så ja inte orkade bry mig om att ja bara fick G i svB men aja ja klara svB nationella skiten iaf. så får väl vara glad ändå. Ikväll så blir det utgång som sagt, vet inte vad ja ska ha på mig eller hur kvällen ser ut, bara att vi ska till Collage men sen vet ja inge mer. haha! Jag ska sätta mig och plugga foto nu innan därför ja inte är med på förandet. Sen ska ja bara hoppa på tåget, som desutom har dragit på sig mega förseningar, i morse när ja åkte så var tåget 4 min sen nu när ja åkte hem var tåget mot bålsta nästan en timme sent :O Hur som helst så ska jag äta nu sen plugga foto sen in i durchen. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0