Bättre bilder :)

Här är två bättre bilder, nu när håret torkat helt :D







Fint va :)


Idag har de inte blivit mycket plugg tyvärr, va ute och gick en sväng för att ja tänkte ja skulle piggna till men så fort ja kom in igen så dog jag :p Men har tittat lite på glosorna iaf så dom kan jag. Så nu är de bara resten.. :/ blää säger jag bara..

Jag längtar alltid så himla mycket till helg för de är så skönt och så vidare. Men sen när det är helg ja då tycker ja de suger för hatar o bara sitta, oftast hittar ja ju på saker men nu har ja sagt nej till allt denna helg för ja skulle plugga så nu sitter jag här... Har ju dock fixat mitt hår hihihi :D
Men egentligen tror ja att jag bara vill ha helg för jag vill sova ut på morgonen hatar och gå upp tidigt!!
Hur som helst eftersom att ja själv valt att sitta o ruttna på mitt rum så kan ja ju göra någon nytta också!
Så nu åter till pluggandet :)

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0